Posts tonen met het label fun. Alle posts tonen
Posts tonen met het label fun. Alle posts tonen

maandag 1 december 2008

What ? Blam !

Een clipje voor de fans van Pulp Fiction en Team Fortress 2.
Let op, er wordt veel in gevloekt !

woensdag 12 november 2008

The Matrix runs on Windows

zondag 2 november 2008

Promotie


Gisteren ben ik gepromoveerd van "den anderen" tot "Kristofje"... door Ronin, het drie-jarige zoontje van broer Litrik van vriendin Freya.

donderdag 14 augustus 2008

Vreemdgaan

woensdag 30 juli 2008

Stay focused

Ok, hier ga ik waarschijnlijk commentaar op krijgen, maar dit is een interessante optische illusie ;-)


woensdag 23 juli 2008

The Scorpion King

Wat moet een mens tegenwoordig allemaal doen om op TV te komen ? Laat ons beginnen met een bowlingbal die we van op de voet op het hoofd trachten te krijgen. Te simpel ? Ok, dan plaatsen we er 2 messen op en steken de bal in brand, terwijl er een zwarte schorpioen in de onderbroek zit. Zie jij het nog altijd zitten ? Mark Faye in ieder geval wel...



zaterdag 31 mei 2008

Verscheurd

Mime is niet echt m'n ding: een onnozelaar die het publiek tracht te vermaken met onzichtbare dingen... laat maar zijn. Een uitzondering hierop is David Armand, die vooral bekend geworden is met zijn persoonlijke interpretatie van het liedje Torn van Natalie Imbruglia. Daar bestaat ook een versie van met Live muziek. Hilarisch ! Te herbekijken om te letten op alle details !