Vraag: wanneer weet je op je werk dat het probleem waarop je aan het zoeken bent belangrijk is?
Antwoord: als de baas van de baas van de baas van de baas samen met de baas van de baas van de baas aan je bureau staan om te zeggen dat het belangrijk is. Kwestie van de druk op de ketel wat te verhogen...
Posts tonen met het label werk. Alle posts tonen
Posts tonen met het label werk. Alle posts tonen
donderdag 26 juni 2008
Ketel
0
reacties
Labels:
werk
Abonneren op:
Posts (Atom)
